ملارد| ارائه خدمات مفید به سالمندان نقش بسزایی در بالا بردن روحیه جامعه دارد

جلسه هم اندیشی با هدف بالا بردن امید به زندگی در سالمندان با حضور رئیس اداره بهزیستی، مسئولین حوزه توانبخشی و مسئولین کانون بازنشستگان و سالمندان سالمندان شهرستان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده از تجارب بازنشستگان در جهت پیشبرد بسیاری از اهداف گفت: برگزاری جلسه ها و شوراهای مختص سالمندان و بازنشستگان امری است که میتواند تاثیر بسزایی در ایجاد شرایط مطلوب تر برای این قشر فراهم آورد. 

وی گفت : در سازمان بهزیستی نیز کارشناسان در تلاش هستند تا با پیگیری امور مربوط به سالمندان و همچنین تلاش در جهت ارائه خدمات برای رفع نیازها و مشکلات این افراد گامی برداشته و با اجرای مستمر اینگونه نشست ها بتوانند در راستای آگاهسازی خانواده ها، جامعه، ارتقا کیفیت زندگی سالمندان، داشتن سالمندان توانمند و فعال، ارائه خدمات توانبخشی مورد نیاز، آموزش شیوه زندگی سالم، استفاده بهینه سالمندان از اوقات فراغت تلاش نمایند. 

خادم در ادامه افزود: تمامی ارگانهای خدمات رسان می توانند به نوعی به بازنشستگان و سالمندان خدمات دهند ولی اگر همین ارگانها در کنار یکدیگر قرار بگیرند میتوانند بسیار موثرتر واقع شوند. 

در پایان نیز خادم با تاکید بر اهمیت تهیه بانک اطلاعاتی از سالمندان شهرستان با درج اطلاعاتی چون سن، توانمند های و تخصص ها و میزان توانایی جسمی و ... گفت: یکسری وظایف قانونی و ذاتی است ولی بسیاری از امور اقداماتی است که از ته قلب و برای رضایت سالمندان صورت میگیرد و با جمع بندی این مطالب و عنوان نمودن آن در شوراهای سالمندی شهرستان که فرماندار نیز حضور دارند می توانیم این موارد را مورد بررسی قرار دهیم.

کد خبر 29276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد