چالوس | اهداء  7 سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان چالوس

جواد بسطامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس از اهداء 7 سری جهیزیه شامل اقلام مختلف کالاهای ایرانی در قالب پویش «حلقه وصل» به زوج‌های جوان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس، جواد بسطامی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان گفت: با توجه به مأموریت ذاتی سازمان بهزیستی در حمایت از جامعه آسیب پذیر، خدمات گسترده ای را در سطح وسیع به جامعه هدف ارائه می دهد و یکی از این خدمات حمایت از زوج های جوان تحت پوشش است. از این رو در راستای پویش حلقه وصل 7 سری جهیزیه به هفت زوج تحت پوشش این اداره اهدا شده است.

 وی با اشاره به اینکه هر سری از این جهیزیه های اهدایی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با قیمت بازار در اوایل سال جاری تهیه شده است ادامه داد: جهیزیه نوعروسان شامل ،یخچال, ماشین لباس شویی،جاروبرقی ، اتوو .... می باشد.

جواد بسطامی با بیان اینکه زوج های جوان دیگری منتظر دریافت جهیزیه هستند، ضمن قدردانی از خیران و دست اندرکارانی که در بحث تهیه جهیزیه به زوجین مددجوی این سازمان کمک کرده اند،از خیرین خواست در این اقدام خداپسندانه بیش از پیش بهزیستی را برای تجهیز خانه های این زوج ها یاری کنند. 

کد خبر 29261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد