چناران | برگزیدگان مسابقه‌ی عکاسی «دستم را نگیر، راهم را هموار کن» در چناران معرفی شدند

مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی «دستم را نگیر، راهم را هموار کن» با معرفی نفرات برترو اهدای جوایز پایان یافت.

مسابقه عکاسی «دستم را نگیر، راهم را هموار کن» از آذر ماه ۱۳۹۹ و به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار گردید.

این مسابقه توسط اداره بهزیستی شهرستان چناران برنامه‌ریزی گردید و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عکاسان شهرستان چناران و خبرگزاری کلام تازه به اجرا درآمد.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی چناران، این مسابقه‌ی فرهنگی با هدف مستند سازی و به تصویر کشاندن اهمیت دسترس پذیری و مناسب سازی محیط زندگی برای افراد دارای معلولیت برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

فاطمه آزاد گفت: موضوعات این مسابقه، مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی و مبلمان شهری، معلولیت محدودیت نیست، عدم مناسب سازی شهر برای معلولین، مشکلات شهری و اجتماعی معلولین، موفقیت های معلولین و نقش آفرینی معلولین در جامعه تعیین شده بود.

وی خاطر نشان کرد: اختتامیه‌ی این مسابقه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چناران و درحاشیه سومین جلسه مناسب سازی شهرستان چناران در تاریخ ۲۰ دی ماه برگزار شد.

آزاد در خصوص چگونگی داوری و گزینش آثار گفت: آثار ارسالی به این رقابت توسط هیات داوران متشکل از علی بهمنی از انجمن عکاسان شهرستان و جواد هوشمند کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی شهرستان چناران بررسی و ارزیابی شد و تعداد ۶ اثر از بین ۸۰ اثر ارسالی از بین ۱۸ عکاس  برگزیده شدند.

وی ادامه داد: میرحسین ساجدیان، الهام رمضان‌پور و احمد فیاض محمدآبادی به ترتیب اول تا سوم شدند و علاوه بر تقدیرنامه، به ترتیب جوایز نقدی ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

وی افزود: همچنین وحید وحدانی، عذرا صالحی و امیر شکیبا به عنوان تقدیرشدگان ویژه، لوح تقدیر دریافت کردند.

اشافه می‌شود این افراد در صجن جلسه ستاد مناسب‌سازی چناران و در حضور مسؤولان اجرایی شهرستان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 29256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد