ورود بهزیستی و پلیس فتا برای افزایش سواد رسانه ای جامعه هدف

اداره کل بهزیستی استان و پلیس فتا با انعقاد تفاهم نامه، زمینه های افزایش سواد رسانه ای جامعه هدف در فضای مجازی را فراهم می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" نرگس عسگری" در آئین انعقاد تفاهم نامه با رئیس پلیس فتای استان گفت: افزایش سطح اطلاعات جامعه هدف در نحوه استفاده از فضای مجازی می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش آسیبهای اجتماعی این فضا را فراهم کند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: آسیب های اجتماعی جدیدی به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در جامعه بروزکرده است که میزان سواد رسانه ای کاربران، در کاهش و یا افزایش آن تاثیر دارد. با توجه به گستردگی  استفاده روزافزون مردم ازاین رسانه تعاملی، و ازسویی افزایش آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی،  سواد رسانه ای می تواند نقش موثری درکاهش این نوع آسیبها داشته باشد.

سرهنگ عسگری، رئیس پلیس فتای استان نیز خاطر نشان کرد: پلیس فتا در تفاهم نامه ای با بهزیستی به موضوع افزایش سواد رسانه ای در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ورود کرده است و در زمینه انتشار محتوای آموزشی در راستای ارتقاء سواد رسانه ای و دیجیتالی، ارائه خدمات مشاوره ای و چالش های فضای سایبری راهکارهای مناسبی را به کارکنان و جامعه هدف تحت حمایت اداره کل بهزیستی ارائه می دهد.

کد خبر 29248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد