علاقمندی و پیگیری شروط فعالیت در حوزه روابط عمومی

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در جلسه مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان های جنوبشرق استان که در اداره ورامین برگزار شد، بیان داشت: رحمت خداوند باریتعالی به دلسوزی مادرانه شباهت دارد که هیچگاه مادر از فرزندش روی بر نمی تابد.

محمود ابراهیمی در ادامه قرآن مجید را دوای همه دردهای جسمی و روحی بشر خواند و تصریح کرد: تمام توفیقات نوع بشر، در سایه توکل به خداوند شکل گرفته که کلام شفابخش خداوند در قرآن، هدایت کننده است به شرطی که همیشه و در همه حال به خدا توکل داشته باشیم.

وی در تشریح علت برگزاری جلسات مسئولان روابط عمومی ادارات استان در چهار شهرستان گفت: این جلسات به منظور هم سویی و هم افزایی فعالان این عرصه حیاتی شکل گرفته است.

وی در ادامه خواستار حضور مسئول روابط عمومی در جلسات شورای معاونین هر شهرستان شد و اظهار داشت: اگر حضور مسئول روابط‌ عمومی به عنوان دبیر شورای معاونین در  شهرستان ها به درستی انجام شود، شاهد پیشرفت مطلوبی در عرصه های گوناگون مدیریتی در شهرستان ها می شویم.

ابراهیمی در ادامه افزود: علاقمندی و پیگیری از اصلی ترین شروط فعالیت در حوزه روابط عمومی هستند که از خصایص فعالان در این عرصه نیز است.

گفتنی است، در این نشست از شهرستان های پیشوا، ورامین، قرچک، پاکدشت و فیروزکوه، همکاران روابط عمومی حضور داشتند که به بیان گزارش فعالیت ها و راهکارهای برنامه های پیش رو پرداخته و در پایان نیز مورد تقدیر محمود ابراهیمی قرار گرفتند.

کد خبر 29244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد