بیماری کرونا باعث نشد لحظه ای از پیگیری امور مربوط به شما غافل شویم

مدیرکل و معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان در شهرستان دامغان با همکاران و فرزندان مراکز ریحانه و کوثر دیدار داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور دیدار و بازدیدی را در شهرستان دامغان داشت . در این بازدید مدیرکل را ساره امیرجان معاون اجتماعی بهزیستی استان نیز همراهی می کرد .

در این برنامه مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ابتدا با حضور در اداره بهزیستی شهرستان دامغان با محمود زحمتکش رئیس اداره و پرسنل شهرستان دیدار و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان  برای کلیه همکاران آرزوی سلامتی و توفیق در خدمت به جامعه هدف را داشتند .

پس از این دیدار علیرضا ایزدپور و معاون اجتماعی اداره کل از خانه کودکان ، نوجوانان ریحانه و کوثر بازدید و با فرزندان مقیم در این مراکز دیدار داشتند. مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد فرزندان و اظهار خوشحالی از سلامت فرزندان افزودند : بیماری کرونا در این مدت باعث شد تا ما از دیدار شما عزیزان محروم باشیم و خداوند بزرگ شاهد بر اعمال ما هست که ما لحظه ی از فکر شما و پیگیری امور مربوط به شما غافل نبوده ایم و مستمر امور را رصد و نظارت داشته ایم ، از طریق فضای مجازی و چه از طریق تماس با رئیس شهرستان و مسئولین مراکز .

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه تصریح کرد : با اعلام وضعیت زرد و کاهش بیماری در استان و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی تصمیم به حضور در شهرستان دامغان و دیدار با شما گرفته شد و امیدواریم با نابودی این ویروس منحوس کرونا در ایران و جهان بتوانیم همانند سابق و با فراغ خاطر در جمع  شما عزیزان حضور داشته باشیم .

ایشان در پایان ضمن بیان این مطلب که در بهزیستی استان تمام تلاش بر این است با حداکثر توان و ظرفیت امر خدمت رسانی به جامعه هدف با مطلوبترین شکل ارائه شود و با اشراف بر این موضوع که مقدار نیاز با توان و ظرفیت یکسان نیست و تلاش بر کاهش این عدم تعادل می باشد اظهار داشتند : انتظار می رود فرزندان مقیم در مراکز از این فرصت ایجاد شده همانند گذشته بهره لازم را برده و سعی در کسب موفقیت های درسی ، فرهنگی ، ورزشی  و ... بیش از پیش داشته باشند .

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی استان و معاون امور اجتماعی بصورت دسته جمعی و خصوصی پای صحبت ها ، مسائل و مشکلات فرزندان نشسته و امور جاریه را پیگیر شدند .

اداره بهزیستی شهرستان دامغان ۵ خانه کودکان و نوجوانان با رده سنی ۶ تا ۱۸ سال را تحت نظارت دارد که در این مراکز به ۸۲ فرزند خدمات آموزشی و نگهداری ارائه می گردد .

کد خبر 29242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد