تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی قزوین ۲۸ درصد رشد داشته است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت : تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی این استان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: در زمینه تسهیلات اشتغال  ۲۶۳میلیارد ریال اعتبارات کشوری امسال تخصیص داده شده که از این میزان تاکنون ۲۲۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال در این استان تخصیص یافته است.
وی افزود: از این میزان تخصیص یافته تا به امروز ۱۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده که امیدواریم با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال این میزان افزایش یابد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: میزان پرداخت تسهیلات اشتغال در این استان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است که امیدواریم این مهم باعث افزایش اشتغال در بین مددجویان بهزیستی باشد.
وارثی اضافه کرد: براساس آمار به ثبت رسیده تاکنون ۳۲۳ مددجوی بهزیستی در استان قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند که سعی می‌شود با نظارت های لازم این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال هزینه شود.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه میزان پرداخت این تسهیلات در استان قزوین ۶۰ درصد است، گفت : امیدواریم با توجه به تعامل به وجود آمده با بانک های عامل بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت تسهیلات اشتغال را به صورت ۱۰۰ درصدی محقق کنیم.
وی افزود : اداره کل بهزیستی استان قزوین باید سالجاری برای ۷۱۰ مددجو شغل ایجاد کند که تاکنون خوشبختانه پیشرفت خوبی را برای تحقق این تعداد داشته است.
بهزیستی استان قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

کد خبر 29238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد