ورامین|اهمیت به روابط عمومی وظیفه مسئولان همه رده های مدیریتی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین اهمیت قائل شدن به مباحث عرصه روابط عمومی را حیاتی توصیف کرد و بیان داشت: در موضوع روابط عمومی بسیار حیاتی و مهم، تقدیر و تشویق عوامل برنامه ریز و مجری آن است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی که در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان های جنوبشرق سخن می گفت، پس از خوشامدگویی اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی دستگاه اجرایی و مخاطبان است و در توجه به آن، هیچ شکی باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: اهمیت به روابط عمومی وظیفه مسئولان همه رده های مدیریتی است.

هراتی در ادامه خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن روابط‌ عمومی، حذف و نادیده گرفتن حجم عظیمی از مخاطبان است که ارتباط هدفمند چنین روال غلطی را در پی نخواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین وجود افراد متخصص، متعهد، توانمند و دلسوز را لازمه توفیق در عرصه روابط عمومی بیان کرد و اذعان داشت: در این مدت سه سالی که به جامعه هدف سازمان در ورامین خدمت می کنم به واسطه تعاملات بالایی که مسئولان روابط عمومی پدید آوردند، شاهد اتفاقات خوبی بودیم که عیار این موارد در دوران مسئول فعلی روابط عمومی، ابوالفضل فراهانی بیشتر از دیگر دوره ها است.

وی در بیان مطالبات فعالان حوزه روابط عمومی تصریح کرد: عدم دریافت سختی کار و بهره مندی از حداقل امتیازات احکام کارگزینی، نداشتن تجهیزات و امکانات مکفی و عدم برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی در دوره های گذشته بزرگترین چالش های کارکنان این حوزه است.

کد خبر 29228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد