ملارد| کارگاه آموزشی مددکاری برگزار شد

کارگاه آموزشی مددکاری با هدف آموزش مددکاران به ویژه نیروهای مشمول لایحه طرح نیروی انسانی که به تازگی در اداره بهزیستی آغاز به فعالیت نموده اند در کلیه حوزه ها با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا باقرپور معاون اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر ارائه گزارش دقیق و کامل جهت تشریح وضعیت مددجو گفت: برگزاری این کارگاه با توجه به اهمیت اقدامات مددکاران در فرآیند خدمات رسانی به جامعه هدف و لزوم آشنایی این افراد با نقش ها و عملکرد مددکار اجتماعی صورت گرفت.

الهه عامری نیز با بیان اینکه گزارش های مددکاری صرفا یک ارائه کلی نیست و باید بصورت دقیق وضعیت و درخواست فرد بررسی و ذکر  شود گفت: اجرای این دوره های آموزشی و علمی گامی مهم در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه در معاونت هاست. 

مسئول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی بهزیستی ملارد افزود: برای پیشبردن امور بصورت سریع باید تمامی گزارش های تهیه شده تسط مددکار بصورت تخصصی  تنظیم گردد و یکی از راهها جهت نتیجه گیری بموقع در حل امور مربوط به مددجویان تعامل سازنده و همیشگی معاونتهای تخصصی و مددکاران در حوزه ها با یکدیگر میباشد. 

شایان ذکر است این جلسه آموزشی به مدت سه ساعت با حضور تعداد بیست نفر از مددکاران معاونت های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکتهای مردمی با موضوع تهیه گزارش مددکاری جامع و دقیق برگزار شد.

کد خبر 29218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد