پاکدشت|حمایت از واحدهای صنعتی پذیرنده معتادین بهبود یافته

جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه شورای فرعی  هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت به ریاست مهدی یوسفی جمارانی سرپرست فرمانداری پاکدشت و با حضور حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، خانی بخشدار مرکزی، علیدادی بخشدار شریف آباد ، محمود برزگر رئیس بهزیستی و دیگر اعضای شورا به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این جلسه موضوعاتی از قبیل تکمیل چرخه درمان معتادین، آموزش، توانبخشی و بازپروری قربانیان اعتیاد، مباحث مربوط به ایجاد اشتغال پایدار برای بهبود یافتگان و حمایت از واحدهای صنعتی ،تولیدی و کشاورزی پذیرنده معتادین بهبود یافته در سطح شهرستان، نگهداری معتادین متجاهر، تامین هزینه‌های نگهداری آنها، پیگیری و پرداخت مطالبات مراکز اقامتی ماده (۱۶)  به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
سرپرست فرمانداری پاکدشت در این جلسه بر ارائه آمارهای مقایسه‌ای و تحلیلی توسط  اعضای شورا و تهیه تصویر دقیق از این معضل در شهرستان در راستای برنامه ریزی و اقدام مناسب تا رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید کرد.

همچنین محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیزدر این جلسه گفت: بر پایه اقدامات موثر در سه سطح پیشگیری از ابتلاء سوء مصرف مواد مواردی را مطرح کرد و اولویت ارائه خدمات برای جوانان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت اجتماع محور یا محله محور بصورت ارائه خدمات برپایه مددکاری اجتماعی جامعه ای با مشارکت معتمدین محلی و اعضاء محله های در معرض آسیب های  اجتماعی عنوان شد.

برزگر افزود: با اولویت برنامه های نشاط اجتماعی و فعالیتهای ورزشی با توجه به نیاز سنجی اعلام شده قابل ارائه و سودمند باشد.

کد خبر 29217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد