برگزاری بیست و پنجمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست دکتر فرحناز محمدی

بیست و پنجمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه صبح امروز در سالن آزادی این اداره کل به ریاست دکتر فرحناز محمدی مدیرکل و با حضور اعضائ شورا برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به فروکش کردن شیوع ویروس کرونا در استان گفت: این بدان معنا نیست که پروتکل های بهداشتی را به فراموشی بسپاریم و این ویروس منهوس همچنان در کمین سهل انگاران و بی توجهان به پروتکل های بهداشتی است.

دکتر فرحناز محمدی مهمترین برنامه کاری آینده را پیشبرد منظم و دقیق خدمات مراکز مثبت زندگی عنوان کرد و افزود: ما در مرحله صدور مجوز و راه اندازی مراکز مثبت زندگی گام اول را محکم و موفق برداشتیم و با پیگیری های مستمر در پی تحقق اهداف بعدی که همان ثبت و رصد الکترونیکی ارائه خدمات ۲۲گانه توسط این مراکز به مددجویان است، هستیم و امیدواریم که رضایت مندی جامعه هدف را بدنبال داشته باشد.

محمدی گفت: دامنه خدمات بهزیستی بسیار گسترده است و امکانات آن محدود، اما هنر یک مدیر هم این است که بتواند با همین منابع محدود و ظرفیت های موجود فعالیت های مورد هدف سازمان را مدیریت کند و بهترین عملکرد ممکن را ارائه نماید و در این راستا کارشناسان ستادی همیشه پاسخگوی سوالات و ابهامات کارشناسی هستند.

وی افزود ما قبول کرده ایم که خدمت گذار مردم باشیم و ممکن است در این راه مددجویی به دلیل ناملایمات زندگی تحت فشار روحی و یا جسمی، برخورد مناسبی با پرسنل نداشته باشد اما این وظیفه ماست که با خوشرویی و آرامش پیگیر مشکلاتشان باشیم حتی اگر درخواست او مطابق با قوانین و دستوالعمل های سازمان نباشد.

دراین جلسه معاونین و روسای ستادی اهداف آتی حوزه تخصصی مربوطه را تشریح و موانع و مشکلات احتمالی با روسای شهرستانهای تابعه به بحث و بررسی گذاشته شد.

#همهباهمبرای_بهزیستن
#بهزیستیاستانکرمانشاه

کد خبر 29214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد