در رسانه | برگزاری کارزار رسانه‌ای ارتقای توانمندسازی شناختی رفتاری در دزفول

عبدی از برگزاری کارزار رسانه‌ای ارتقای توانمندسازی و شناختی رفتاری در دزفول با موضوع مهارت برقراری ارتباط موثر دزفول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان «فریدون عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: این کارزار رسانه ای در دزفول با هدف مهارت برقراری ارتباط موثر جهت جلوگیری از برخی مشکلات اجتماعی برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی دزفول با بیان اینکه موضوعات مختلف از جمله عدم ارتباط صحیح زن و شوهر یا فرزند با والدین و بالعکس و یا حتی ارتباط فروشنده با خریدار در این کارزار آموزش داده شد افزود: در یک ارتباط متقابل خوب می‌تواند در زمینه‌های مختلف از بروز برخی ناهنجاریها و مشکلات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه امید خوزستان مجری برگزاری این کارزار در شهرستان دزفول بوده است اضافه کرد: ارسال پیام‌های آموزشی در این خصوص موضوع برقراری ارتباط موثر، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی، طراحی و چاپ پوستر تولید محتوای آموزشی و نمایش پیام‌های آموزشی بر روی تابلو اورزانس اجتماعی دزفول از جمله اقداماتی بود که در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی در این خصوص انجام گرفت.

عبدی در پایان تصریح کرد: بخشی از اقدامات بهزیستی حمایتی است اما برخی برنامه‌ها جهت پیشگیری از مشکلات است و این کارزار باعث می‌شود با آموزش ارتباط موثر از برخی مشکلات پیش از آنکه به وجود آید جلوگیری شود لذا ایتن موضوع در جامعه هدف بزرگتری نسبت به میزان پیشنهادی انجام گرفت.

کد خبر 29205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد