برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس سامانه تصمیم

جلسه هماهنگی سامانه تصمیم با حضور گوهردهی مدیر کل ،حسین زاده معاون امور اجتماعی،گلچوبی معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی مازندران بصورت ویدئو کنفرانس با روسا، کارشناسان اورژانس 123 و کارشناسان حوزه پیشگیری شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران  دکتر گوهردهی با اشاره به انتقال سامانه تصمیم از معاونت امور اجتماعی به معاونت امور توسعه پیشگیری مطرح کرد:  کارشناسان و روسای شهرستان ها در فرآیند کار اشرافیت لازم را داشته و بطور مستمر سامانه را مورد پایش قرار دهند که نظارت چند لایه در فرایند نهایی کار ، یاری رسان ما است . لازم است  شهرستانها نسبت به فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات در مراکز مشاوره  اقدام نموده  و جلسات مجازی با این مراکز برگزار شود تا از دیدگاههای مشاوران نیز بهره ببریم.

در ادامه دکتر گلچوبی معاون پیشگیری بهزیستی مازندران فرایند و مراحل ارجاع پرونده‌ها به سامانه تصمیم و چگونگی اجرای فرایند را تشریح نمود و گفت: متقاضیان طلاق ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنند و سپس با وقت قبلی داده شده از سامانه تصمیم، به اداره بهزیستی شهرستان مربوطه مراجعه و در جلسه غربالگری شرکت نمایند. در صورت عدم سازش به یکی از مراکز مشاوره مراجعه می کنند و جلسات مشاوره و مدد کاری برای متقاضیان برگزار می شود.
 در پایان به سوالات مطرح شده توسط کارشناسان شهرستانها پاسخ داده شد.

کد خبر 29201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد