نظارت بر مهدهای کودک بر عهده بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان تهران در خصوص تعطیلی مهدهای کودک و عواقب ناشی از این اقدام و خسارات وارده به گردانندگان آنها و خانواده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایسنا، امین شاهرخی اظهار کرد: باتوجه به اینکه برخی از مشاغل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و به دنبال آن مادران شاغل مجبور هستند که کودکان خود را به محل کار ببرند، نیاز است که مهدهای کودک خدمات‌رسانی کنند اما از طرفی ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز پاسخی برای بازگشایی مهدهای کودک نداده است. 

وی افزود: بهزیستی استان تهران با مربیان و موسسان مهدهای کودک برای بازگشایی مهدها همکاری و همراهی کرده است و در این راستا با ستاد ملی مقابله با کرونا نیز مکاتباتی انجام داده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا چند بار مهدهای کودک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دادند، گفت: از آذرماه همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی مهدهای کودک تهران بسته شدند.با اعلام وضعیت زرد در استان تهران، مهدکودک ها که در طبقه سه شغلی هستند می توانند دوباره فعالیت داشته باشند. 

شاهرخی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه موضوع مهدهای کودک به وزرات آموزش و پرورش واگذار شده، مشکلات این چنینی مهدهای کودک را کدام نهاد پیگیری می‌کند؟ گفت: با توجه به طی کردن مصوبات واگذاری مهد کودکها به آموزش و پرورش هم چنان نظارت بر مهد کودکها به عهده سازمان بهزیستی است.

کد خبر 29185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد