دیدار معاون استاندار و فرماندار و جمعی از خیرین از دهکده سالمندان نجف آباد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از خیرین ضمن حضور در دهکده سالمندان احسان نجف آباد از نزدیک با روندکار و چالش های موجود آشنا شدند.

مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به همراه جمعی از خیرین و علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان از دهکده سالمندان بازدید نمودند و در راستای تکمیل ساختمان جدید این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مهندس راعی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته، نقش خیرین در ارائه خدمات به شهروندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و در خصوص رفع مشکلات این مرکز از آنها استمداد طلبید.
 در این جلسه دکتر پوراسماعیلی مدیرعامل خیریه ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند فعالیتهای دهکده سالمندان در خصوص چالش های موجود در فعالیت‌های این مرکز صحبت کرد. وی دغدغه اصلی مرکز را مشکلات مالی مطرح کرد و در خصوص برنامه‌های پیش روی این خیریه مطالبی را عنوان نمود.
 در این برنامه مقرر شد از طریق خیرین حاضر مطالبات تخصصی پیرامون ایجاد پنل‌های خورشیدی تولید برق بعنوان یک منبع درآمد پایدار انجام گیرد تا در صورت داشتن توجیه اقتصادی اقدام لازم صورت پذیرد.
قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت خیرین و مسئولین از این مرکز، گزارشی از روند فعالیتهای بهزیستی در راستای خدمت رسانی به سالمندان ارائه کرد.
 

کد خبر 29181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد