راه اندازی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد کودک و نوجوان در استان کرمانشاه

کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان کرمانشاه با ریاست دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی و رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری استان، در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و با حضور اعضای کمیته به منظورراه اندازی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد کودک و نوجوان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان کرمانشاه با ریاست دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی و رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری، در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و با حضور اعضای کمیته به منظورراه اندازی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد کودک و نوجوان برگزار گردید.

رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان گفت: یکی از راهکارهای موثر در پیشگیری از اعتیاد آموزش های صحیح و اصولی و همچنین آگاه سازی از عوارض ناشی از مصرف مواد اعتیاد اور است که این اموزشها برای کودکان و نوجوانان باید بصورت غیر مستقیم و بیشتر از طریق بازی و آموزش مهارتهای زندگی باشد..

محمدی افزود: امروزه فرصت اموزش در بستر فضای مجازی بیش از گذشته فراهم شده است و ما سعی داریم در شرایط فعلی به این سمت پیش رفته و از این ظرفیت بهره بیشتری ببریم..

وی از راه اندازی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد کودک و نوجوان در استان خبر داد و افزود: در این کارزار رسانه ای بیشتر به آگاه سازی والدین و نحوه ارتباط والدین و برخورد با کودکان پرداخته خواهد شد.

کد خبر 29168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد