قائمشهر | دومین جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان بهزیستی شهرستان قائمشهر و مسوولین مراکز مثبت زندگی برگزار شد

با حضور یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر دومین جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان بهزیستی و مسوولین مراکز مثبت زندگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر ، یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه مسئولین مراکز مثبت زندگی اذعان داشت: سازمان بهزیستی با صدور مجوز مراکز مثبت زندگی پیگیری 22 مورد از فعالیت هایی که درخصوص ارائه خدمت به جامعه هدف می باشد را به این مراکز واگذار کرده است که بازدید از محل سکونت توانخواهان و مددجویان و تنظیم گزارش مددکاری از الویت برنامه های کاری مراکز مثبت زندگی می باشد.

وی خاطرنشان کرد : فعالیت های سازمان بهزیستی را باید بخوبی به مردم معرفی  و در راستای جلب و جذب مشارکتهای مردمی و ارائه خدمات به جامعه هدف که یکی از مهم ترین فعالیت های مراکز مثبت زندگی می باشد اقدامات قابل توجهی را ارائه نمائید.

در ادامه مسئوولین فنی مراکز مثبت زندگی به ارائه گزارش عملکرد منجمله بازدید از محل سکونت مددجویان و توانخوهان،مناسب سازی مرکز،تکمیل تجهیزات و .... در طول فعالیت پرداخته و چالش ها و مشکلات پیش رو رامطرح کردند.

کد خبر 29163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد