۴ میلیارد تومان زکات در بهزیستی مازندران جمع آوری شد

جلسه شورای زکات مازندران امروز با حضور حضرت آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و دیگر اعضا شورا در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران زکات جمع آوری شده در بهزیستی را ۴ میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی اعلام کرد که در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی در ایام کرونایی به مددجویان بهزیستی اهدا شد، افزود: این بسته ها در بین خانواده های حاشیه نشین که تحت پوشش این نهاد نبودند هم توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: تاکنون ۱۰۰۰ مسکن محرومین شناسایی شد که اولویت این نهاد کمک برای ساخت مسکن مددجویان دارای دو معلول و بیشتر است و برای ۶۰۰ مورد پروانه صادر شده است .

دکتر گوهردهی با یادآوری اینکه حدود ۶ هزار دانش آموز مازندرانی تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ادامه داد: با بررسی های انجام شده ۱۳۰۰ دانش آموز نیازمند جدی به تبلت هستند که تاکنون ۷۰۰ تبلت در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت و برخی دیگر نیز از تسهیلات کم بهره برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین ۱۱۰ سری جهیزیه با ۹ قلم در اختیار نوعرسان تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار گرفت.

دکترگوهردهی  در پایان اذعان داشت: در طرح ساخت مسکن، ۲۵ درصد کار بیش از هدفمان محقق شد و در ۹ ماهه اول  سال جاری ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال اهدا کردیم.

کد خبر 29158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد