تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار در بهزیستی است

نهمین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی ، معاونین و روسای ادارات شهرستان های استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر گوهردهی در این جلسه تاکید کرد: تکریم پرسنل و ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های مددجویان از اولویت های کار  در بهزیستی است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. خدمت به خلق عبادت محسوب می شود و همه ما باید در راستای خدمت به جامعه هدف تلاش کنیم 
مدیر کل بهزیستی ضمن بیان موضوع وفاق و همدلی در بین همکاران گفت:ما یک پیکره هستیم اما در اجزای مختلف و این وفاق و همدلی باید به بدنه نیز تزریق گردد تا شاهد رشد و شکوفایی سازمان باشیم.
در ادامه مدیر کل بهزیستی در خصوص پرداخت حق پرستاری معلولین ضایعه نخاعی افزود:ارائه خدمات به هنگام به افراد ضایعه نخاعی حائز اهمیت است و بهزیستی در این مورد محدودیتی ندارد و اطلاعات پایه این افراد باید کامل باشد و کارشناسان تخصصی به درستی موضوع را رصد ومدارک این افراد جهت دریافت حق پرستاری را بررسی کنند و در صورت حصول اطمینان در مرحله آخر مورد تایید قرار گیرد و هر خدمتی که درهر حوزه به مددجویان ارائه می گردد در سامانه ثبت و درج گردد.
دکتر گوهردهی در خصوص راه اندازی صندوق های مالی خرد در شهرستان ها گفت: اهداف راه اندازی صندوق های مالی خرد روستایی ویژه معلولین،توانمند سازی، ایجاد کسب و کار پایدار ، افزایش مسئولیت جمعی و بهبود معیشت افراد دارای معلولیت کم درآمد و خانواده های آنان می باشد که باید از ظرفیت خیرین شهرستان ، دهیاریها و ... استفاده کرد.
در پایان مدیر کل بهزیستی نقش اورژانس اجتماعی و کارشناسان این حوزه را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و گفت: ثبت  تماس هایی که با اورژانس 123 می شود به لحاظ مداخله به موقع از اهمیت برخوردار است و باید از ظرفیت دستگاههای مانند اورژانس 115، آتش نشانی و نیروی انتظامی جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم در زمینه های مختلف خودکشی، کودک آزاری و ... استفاده کنیم. 

کد خبر 29152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد