دیدار مدیر کل بهزیستی هرمزگان با سردبیر روزنامه دریا

به منظور تجلیل از همکاری اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه غلامحسین رنجبر مدیر کل با حضور در دفتر روزنامه دریا در بندرعباس با سردبیر و خبرنگاران این روزنامه دیدار وگفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر مدیر کل در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات بهزیستی استان به نقش اساسی و مهم رسانه ها در افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مسائل فرهنگی - اجتماعی اشاره کرد و افزود :   تاثیری که روزنامه با سابقه ای همچون دریا در خاطر عموم باقی گذاشته نشان از قدمت و قدرت نفوذ این روزنامه دارد .

وی به خدمات و همراهی های موثر این روزنامه با اهداف عام المنفعه و تخصصی بهزیستی از گذشته های دور تاکنون اشاره داشت و افزود : امیدواریم این همراهی همچون گذشته و با نگاه حمایتگری بیشتر تداوم یابد .

رنجبر در ادامه خواستارهمراهی اصحاب رسانه به ویژه روزنامه دریا با این اداره کل در بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، جلب مشارکت خیرین ، آگاهسازی ، اطلاع رسانی و همراه کردن اذهان عمومی برای پیشبرد اهداف سازمان و کمک رسانی به محرومین ، افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی شد.

در پایان این نشست ،  مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس از یعقوب دبیری نژاد سردبیر روزنامه دریا قدردانی کرد.

کد خبر 29147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد