مهدیشهر | یک هزار و ۳۲۰ نفر تونخواه تحت حمایت بهزیستی شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور با عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور با عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل همراهی می کرد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن گرامی داشت ایام و ابراز تسلیت به جناب آقای میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر در پی ارتحال ابوی گرامیشان اظهار داشتند : اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر یک هزار و ۳۲۰ توانخواه در قالب ۹۷۰ نفر توانبخشی و ۳۵۰ نفر در حوزه اجتماعی با ۱۲ نفر پرسنل اداری تحت حمایت دارد و این افراد از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره مند می شوند.

ایشان در ادامه یکی از الویت های سازمان بهزیستی را ارائه خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی توانخواهان تحت حمایت دانسته و افزودند : بهزیستی شهرستان مهدیشهر با تحت نظارت داشتن یک مرکز نگهداری بیماران روان، یک مرکز مشاوره، یک مرکز ترک اعتیاد و یک موسسه خیریه در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود می باشد.

در ابتدای این دیدار عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل و معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان، عملکرد بهزیستی شهرستان مهدیشهر را قابل قبول بیان و ابراز داشت : خط مقدم در جبهه خدمت به آحاد جامعه در شهرستان مهدیشهر ارائه خدمات مطلوب و رضایت مندی مردم است.

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان مهدیشهر پیرامون عملکرد و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 29144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد