به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی صورت پذیرفت

به گزارش یزدان کرمان توزیع بیش از ۵۰۰ پک معیشتی و بهداشتی به خانواده های نیازمند حاشیه شهر کرمان

به گزارش یزدان کرمان

با حضور عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، سردار چناریان عضو شورای شهر کرمان و جمعی از مسئولین در محل خیریه روزنه محبت واقع در حاشیه شهر کرمان بیش از ۵۰۰ قلم سبد معیشتی و پد بهداشتی به همراه ۶۳ چراغ والور گازسوز ،۵۰۰۰ لیتر نفت سفید و۵۵۰۰ قرص نان بین خانواده های نیازمند شهرکهای شیشه گر و پدر توزیع گردید.
در این مراسم همچنین دو واحد مسکونی به خانواده های بی سرپرست واگذار شد.
در حاشیه این مراسم دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به وضعیت اقتصادی و بالتبع آن شیوع کرونا قطعا خیلی از طبقات مختلف جامعه ازلحاظ معیشتی دچار مشکل شده اند و خصوصا خانواده هایی که در حاشیه شهر زندگی میکنند نیازمندتوجه بیشتر میباشند و در همین راستا سازمان بهزیستی باهمکاری موسسات و خیریه هایی که به عنوان شریک اجتماعی با بهزیستی همکاری می کنند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی ۴ مرحله این ارزاق را بین خانواده هایی که تحت پوشش این خیریه ها هستند توزیع نموده است وی افزود : اقلام توزیع شده امروز شامل بسته های معیشتی و پک بهداشتی است که بیش از ۲۰۰ سبد غذایی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزارتومان و ۳۱۰ پک بهداشتی هرکدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان را شامل می گردد.
صادق زاده با بیان اینکه بجهت اینکه بتوان شرایط خانواده ها را در حد نسبی حفظ کرده و از بروز آسیبهای بعدی جلوگیری کنیم این طرح ها اجرا میشود گفت : امروز در آستانه سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به جهت اینکه رویکرد ایشان همیشه توجه به محرومین بود این اقلام بین نیازمند ترین خانواده های این منطقه توزیع گردید.
وی در ادامه بابیان اینکه مسکن درجامعه امروز یکی از مهمترین نیازهای یک خانواده می باشد اظهار داشت : امروز و در حاشیه این مراسم دو واحد مسکونی که با کمک شرکای اجتماعی بهزیستی ساخته شده است به دو خانواده بی سرپرست در این منطقه واگذار گردید.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود : تا کنون ۹۰۰۰ واحدمسکونی توسط بهزیستی و با همکاری شرکای اجتماعی و خیرین به افراد تحت پوشش بهزیستی واگذارشده که ۴۰درصد مربوط به خانواده های بی سرپرست و ۶۰ درصد مربوط به افراد دارای معلولیت بوده است.
علیدادی مدیرعامل خیریه روزنه محبت نیز با اشاره به اینکه سردارسلیمانی همواره یه فکر مردم بی بضاعت ومحروم بود و سفارش آنها را به دوستانش مینمود گفت: امروز هم به مناسبت ساگرد شهادت حاج قاسم عزیز این بسته های غذایی به همراه پک بهداشتی به خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر در شهرک شیشه گر و پدر تقدیم میشود .
وی افزود :همچنین با توجه به اینکه سردارسلیمانی در ۶۳ سالگی به شهادت رسیدند ۶۳ چراغ والور گاز سوز به ۶۳ خانوار فاقد وسایل گرمایشی واگذار گردید.
علیدادی همچنین از توزیع ۵۵۰۰ قرص نان و ۵۰۰۰ لیتر نفت سفید در این شهرک خبر داد

کد خبر 29139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد