مشکل اقتصادی بزرگترین آسیب برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: نیاز اقتصادی مهم‌ترین مساله در زندگی زنان سرپرست خانوار است و اگر این نیاز اساسی به موقع ودر حد مطلوب تامین نشود بیشترین آسیب‌ را به آنها می زند


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،برای توانمند سازی هرچه بیشتر زنان سرپرست خانوار شهرستان جیرفت روند برنامه ریزی واجرای دوره‌های حرفه آموزی برای این قشر از مددجویان در جلسه‌ای با حضور رییس بهزیستی جیرفت و رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه محمد رضا نژاد، رییس بهزیستی شهرستان جیرفت با اشاره به مسائل و مشکلات متعدد زنان سرپرست خانوار گفت: نیاز اقتصادی مهم‌ترین مساله در زندگی زنان سرپرست خانوار است و اگر این نیاز اساسی به موقع ودر حد مطلوب تامین نشود بیشترین آسیب‌ را به آن‌ها می زند.
او افزود: بهزیستی بنا به وظیفه ذاتی خود مبنی بر توانمند سازی جامعه هدف و برای جلوگیری وکنترل آسیب‌های اجتماعی با انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد در پی ایجاد زمینه ارتقای سطح مهارت حرفه‌ای و آموزش مددجویان خصوصا زنان سرپرست خانوار تحت حمایت است.
همچنین شمس الدینی، رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای جیرفت نیز با اشاره به اهمیت کسب مهارت و دریافت آموزش‌های حرفه‌ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد گفت: با همکاری نزدیک فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های حمایتی از جمله بهزیستی زمینه اشتغال پایدار جمع زیادی از گروه‌های تحت حمایت فراهم شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
او افزود: مجموعه فنی و حرفه‌ای با تمام توان در خدمت جامعه هدف بهزیستی است و آموزش‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها کاربردی و در دسترس است.
در پایان این جلسه مقرر شد ۷۲ نفر از مددجویان و داوطلبان به منظور حرفه آموزی و ارتقا سطح مهارت از سوی بهزیستی به مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان جیرفت معرفی شوند.

کد خبر 29136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد