تأمین جهیزیه ۲۰ مددجوی بهزیستی با مشارکت سپاه ثارالله کرمان

به گزارش با شگاه خبرنگاران جوان به همت معاونت مشارکت‌های مردمی و همراهی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه ثارالله تعداد ۲۰ مجموعه جهیزیه در اختیار مددجویان تحت حمایت بهزیستی قرار گرفت


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در مراسم تحویل جهیزیه ۲۰ مددجوی بهزیستی که با حضور معاونین وکارشناسان تخصصی این اداره، فرمانده بسیج سازندگی سپاه ثارالله و... برگزار شد با اشاره به همراهی و مشارکت ارزشمند سپاه پاسداران درتامین لوازم ضروری زندگی برای زوج‌های جوان را به منظور گره گشایی و به سرانجام رساندن تشکیل یک خانواده پویا گفت: اینگونه اقدامات نشر پیام ارزشمند اهمیت مشارکت همگانی در رفع نیاز اساسی خانواده هاست.
او افزود: در پی آغاز پویش‌های فوق در این حوزه تاکنون قریب به ۴۰۰ مجموعه جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی تامین و در اختیار جامعه هدف بهزیستی قراره گرفته است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
 صادق زاده تصریح کرد: همچنین امروز نیز ۲۰ سری جهیزیه شامل ۸ قلم کالای اساسی به ارزش ۴ میلیارد ریال با مشارکت چهل درصدی سپاه ثارلله تهیه شده است که به زوج‌های نیازمند اهدا خواهدشد.
او با اشاره به نقش برجسته و پررنگ‌تر برخی از دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران در همراهی و مشارکت در این پویش‌ها افزود: حضور به موقع و موثر این نهاد انقلابی پس از نقش آفرینی باشکوه در دوران دفاع مقدس در صحنه‌های سازندگی، حوادث غیرمترقبه و رفع نیازهای مردم سپاه را به نهادی اجتماعی تبدیل کرده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به شرایط حال حاضر جامعه، ایجاد زمینه تشکل خانواده برای جوانان را نوعی متفاوت از اقدامات پیشگیرانه خواند و افزود: قطعا سامان دهی و بستر سازی ایجاد یک زندگی بدون دغدغه برای جوانان خود از مصادیق بارز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعیست.
او همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌هایی با سپاه ثارالله در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف بهزیستی خبر داد.
سرهنگ جلالی فرمانده بسیچ سازندگی سپاه ثارالله کرمان نیز با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت رشادت‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از خدمات ارزنده بهزیستی و ایجاد زمینه اینگونه اقدامات خدا پسندانه تقدیر کرد و گفت: سپاه ثارالله کرمان بنا به احساس وظیفه در ایجاد زمینه‌ تشکیل زندگی سالم و پویا برای اقشار کمتر برخوردار جامعه از جمله مدد جویان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی بنا را بر مشارکت بر این گونه اقدامات گذاشته است.
او بیان داشت: سپاه ثارلله همچنین در سایر حوزه‌های مورد نیاز از جمله تامین مسکن و کمک‌های مومنانه به کمک نهادهای حمایتی برخواسته است.

کد خبر 29114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد