کار تیمی در بهزیستی مورد تاکید است و باید تقویت شود

نشست و هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان با رئیس جهاد دانشگاهی استان در جهت همکاری دوجانبه و ارائه خدمات به جامعه هدف دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان در این نشست گفت: بهره گیری از امکانات فرهنگی، تبلیغی و رسانه های گروهی جهت ترویج فرهنگ مشارکت و فعال نمودن حوزه مشارکتهای مردمی ازبرنامه های اصلی در این حوزه می باشد.

مهدی  دیناری افزود: در حوزه اشتغال هر مددجویی  بخواهد ایجاد اشتغال نماید با توجه به قوانین و دستور العملهای ارائه شده در صورت دارابودن مدرک فنی و حرفه ای مبلغ پانصد میلیون ریال وام اشتغال زایی دریافت می کند.

 مدیر کل بهزیستی استان در ادامه خاطر نشان کرد: کارفرمایان به ازای استخدام هر مددجو پنج سال از پرداخت سهم بیمه معاف هستند و سازمان اقدامات متعددی در راستای تثبیت اشتغال و ترغیب کارفرمایان را انجام می دهد و در این ارتباط کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی استان را استخدام کنند،  به مدت پنج سال از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف هستند و بهزیستی این حق بیمه را پرداخت می کند.

دیناری افزود:کار تیمی در بهزیستی مورد تاکید است و باید تقویت شود و ما با توجه به دسنور العمل های سازمانی در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد قدرت تیم به توانایی هر فرد وابسته است و قدرت هر فرد به تیمش بستگی دارد.

 کلانتری رئیس جهاد دانشگاهی  استان در این نشست افزود: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی دارای مرکز ناباروری و علوم اجتماعی وعلوم ا انسانی، آموزشی خدمات تخصصی ارائه می دهد.

وی افزود: این مرکز در حوزه آموزشی فعالیت های وسیع و گستردهای از قبیل آموزش های کوتاه مدت در حوزه اشتغال و نو آوری و شکوفایی، زبان خارجی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی در قشر جوان ، انجام دادن تحقیقات توسعه ای و کاربردی، فنی در زمینه های مختلف مورد نیاز جامعه، مشارکت در ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی ارائه خدمات می نماید.

رئیس جهاد دانشگاهی استان خاطر نشان کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با حضور ۲۱۰۰نفر از متقاضیان و توانمند سازی متقاضیان در سه فاز از مهمترین برنامه های جهاد دانشگاهی می باشدو ما امیدواریم با ظرفیتی که بهزیستی استان در اختیار دارد همکاری دو جانبه و قابل توجهی بین دو دستگاه داشته باشیم.  



 

کد خبر 29112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد