به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی صورت خواهد پذیرفت

به گزارش یزدان کرمان ارائه رایگان کلیه خدمات مشاوره و خدمات کلینیکی به مردم به مدت یک هفته


به گزارش یزدان کرمان جلسه ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابو مهدی المهندس وهمراه همیشگی سردار دلها شهید حسین پورجعفری با حضور دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان و جمعی از مسئولین بهزیستی در محل دفتر مرکز هم اندیشی های علمی پژوهشی تشکیل شد.
در ابتدای این نشست عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به ویژگی های خاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : سردارسلیمانی افتخار بزرگی برای کشور و استان کرمان بوده وهست ما به این افتخار بزرگ می بالیم چرا که وجود دلاور مردانی از این جنس افق روشن و واضحی از مسیر خدمت ومجاهدت صادقانه وبی منت برای همه اقشار جامعه ترسیم نموده است .
وی در ادامه با بیان اهمیت توجه و دقت توام با بصیرت ، به بحث گسترش و نکوداشت فرهنگ ایثار وازخود گذشتگی بر پایه نشر خاطرات ومجاهدتهای بی نظیر این سرباز بی ادعای ملت اشاره کرد و افزود: اینکه در استان کرمان هستیم برنامه های ویژتری باید در نظر بگیرم واجرا کنیم تا شاید بتوانیم گوشه ای از مجاهدتهای ایشان را پاس بداریم .
صادق زاده بیان داشت : بهزیستی استان کرمان به پاس بزرگداشت مقام و منزلت شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت ایشان از تاریخ ۱۳ دی ماه لغایت بیستم دی ماه اقدام به رایگان نمودن کلیه خدمات مشاوره وخدمات کلینیکی از جمله فیزیوتراپی ،کاردرمانی ،گفتار درمانی ،شنوایی سنجی به مدت یک هفته نموده است.
همچنین برای ارائه خدمات بهتر به مردم در ایام مراسم سالگرد نسبت به ایجاد پایگاه در مسیر منتهی به مزار ایشان و استقرار نیرو با ویلچر وعصا در گلزار شهدا برای خدمت رسانی به افرادی که مشکل دارند و نیز استقرار نیروهای اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات رایگان به مدت سه روز در ایام سالگرد برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است .
وی همچنین از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران در این ایام خبر داد وگفت : مقرر شده یکی از ساختمان های بهزیستی با صلاح دید موسسه مکتب به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود وی اذعان داشت : تقدیر از همکاران شاغل در مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی به عنوان مدافعان سلامت واهداء لوح تقدیر وهدیه نقدی به آنهااز دیگر برنامه هاییست که در این ایام انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر 29108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد