اهدای یک دستگاه ماشین لباس شویی نو به خانواده چند معلوله

با مشارکتهای خیرین و اصناف شهرستان نیریک دستگاه ماشین لباسشویی خریداری و به یک خانواده دارای چند معلول ایزوله اهداء شد.

رئیس بهزیستی شهرستان نیر گفت: در راستای حل مشکل یک خانواده چند معلوله با مشارکتهای خیرین و اصناف یک دستگاه ماشین لباسشویی صفرخریداری و به یک خانواده دارای چند معلول ایزوله اهداء شد.
محمدی افزود :با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا و همچنین تورم، شرایط برای بسیاری از خانواده‌ها سخت شده و اقشار ضعیف فشار مضاعفی را متحمل شده‌اند، بهزیستی سعی کرده تا با اقدامات حمایتی متنوع خود، از این فشار اقتصادی بر خانواده‌ها بکاهد.
وی اظهار داشت  :  هزینه لباس شویی خریداری شده ۱۰ میلیون تومان بوده و تماما ً از محل مشارکتهای مردمی و خیرین محترم پرداخت شده است.
محمدی در جمع بندی مشارکتهای مردمی یادآور شدند که در ۹ ماهه سالجاری مردم مومن شهرستان با شرکت در برنامه های مختلف برگزار شده از طرف بهزیستی مانند کمک های مومنانه، ایران همدل، و پازل همدلی بیش از ۲/۰۷۶/۶۵۲/۱۵۰ ریال  به صورت نقدی و غیر نقدی مشارکت داشته اند.  

محمدی بیان کرد: بهزیستی نیر تلاش می کند تا با اشراف و آگاهی از وضعیت مددجویان و  ارتباط با خیران و اعتمادی که در میان آحاد مردم دارد، بستر خدمت رسانی شایسته را برای محرومان فراهم کند.

کد خبر 29105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد