ارائه رایگان همه خدمات مشاوره‌ای و کلینیکی در کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت ایام سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» همه خدمات مشاوره ای و کلینیکی به مدت یک هفته برای مردم رایگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد شهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و مجاهد نستوه ابو مهدی المهندس و همراه همیشگی سردار دل‌ها شهید حسین پورجعفری با حضور عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان و جمعی از مسئولین بهزیستی در محل دفتر مرکز هم اندیشی‌های علمی پژوهشی برگزار شد.
عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این نشست با اشاره به ویژگی‌های خاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردارسلیمانی افتخار بزرگی برای کشور و استان کرمان بوده وهست و ما به این افتخار بزرگ می‌بالیم.
او با بیان اهمیت توجه و دقت توام با بصیرت، به بحث گسترش و نکوداشت فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی بر پایه نشر خاطرات و مجاهدت‌های بی نظیر این سرباز بی ادعای ملت اشاره کرد و افزود: اینکه در استان کرمان هستیم، باید برنامه‌های ویژه تری در نظر بگیرم و اجرا کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از مجاهدت‌های وی را پاس بداریم.
صادق زاده بیان داشت: بهزیستی استان کرمان به پاس بزرگداشت مقام و منزلت شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت وی از ۱۳ تا بیستم دی ماه اقدام به رایگان کردن کلیه خدمات مشاوره ای و کلینیکی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و شنوایی سنجی به مدت یک هفته کرده است.
او تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات بهتر به مردم در ایام مراسم سالگرد نسبت به ایجاد پایگاه در مسیر منتهی به مزار وی و استقرار نیرو با ویلچر و عصا در گلزار شهدا برای خدمت رسانی به افرادی که مشکل دارند و نیز استقرار نیروهای اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات رایگان به مدت سه روز در ایام سالگرد برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.
صادق زاده از افتتاح پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران در این ایام خبر داد و گفت: مقرر شده یکی از ساختمان‌های بهزیستی با صلاح دید موسسه مکتب به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

کد خبر 29104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد