دیدار رییس جمعیت هلال احمر شهر بابک با رییس وکارشناسان بهزیستی این شهرستان

به گزارش یزدان کرمان بهزیستی و هلال احمر دوبال پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی هستند


به گزارش یزدان کرمان رییس وجمعی از کارشناسان جمعیت هلال احمر شهربابک با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان با رییس وپرسنل این اداره دیدار وگفتگو کردند .
رییس بهزیستی شهربابک در این نشست ضمن تشریح ماموریتها و روند ارائه خدمات به جامعه هدف گفت : با توجه به وجوه مشترک فراوانی که بین ماموریتهای بهزیستی وجمعیت هلال احمر وجود دارد ایجاد زمینه های همکاری هرچه بیشتر این دو مجموعه میتواند بستر ساز برداشتنن قدمهای موثر وخدمات ماندگار وارزشمندی در سطح جامعه باشد وی افزود : خصوصا در بحرانهای مختلف بهزیستی و هلال احمر دوبال پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی هستند.
در ادامه یعقوبی رییس هلال احمر شهربابک ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها وبرنامه های هلال احمر در شهرستان بیان داشت : مهمترین اصل خدمات هلال احمر کاهش آلام افراد جامعه در زمینه های مختلف است که امداد ونجات بخشی از این وظایف را در بر میگیرد .
وی در ادامه با اشاره به خدمات آموزشی و توابخشی این جمعیت گفت : آمادگی کامل به منظور گسترش همکاری های دو جانبه در بخشهای آموزش شاخه های مختلف امداد ونجات وهمچنین همکاری در زمینه تامین لوازم توابخشی مورد نیاز افراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی را در زمینه ارتوپدی فنی با مجموعه بهزیستی در قالب انعقاد تفاهم نامه واجرای طرحهای تخصصی را داریم

کد خبر 29103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد