سمنان | آیین اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت

در این آیین تعداد ۳۰ عدد تبلت به مجموع ارزش ریالی یک میلیارد ریال به دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان اهداء شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، مراسم اهداء تبلت به دانش آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان برگزار شد .

این مراسم با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان و به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان سمنان برگزار شد .

علیرضا ایزدپور در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان و مادران ایشان و تقدیر از رئیس و مسئولین شهرستان سمنان در برگزاری مراسم ابراز داشتند : امیدواریم بتوانیم با همت ، پیگیری و یاری خیرین روزی مراسم اهدا تبلت به تمام دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را برگزار نمایم تا بتوانیم در راه پیشرفت آینده کشور نقش موثری داشته باشیم .

ایزدپور گفت : تمام تلاش ما در سازمان بهزیستی کشور این است تا با حداکثر توان و ظرفیت خود زندگی مطلوبی را برای افراد تحت حمایت فراهم نمایم و مشرف بر این موضوع هستیم که توان و ظرفیت ما به میزان نیاز های جامعه هدف نیست تا بتوانیم پاسخگوی ایشان باشیم و در تلاشیم تا بتوانیم میزان نیاز و توان را یکسان نماییم .

ایشان در ادامه : در شرایط فعلی یکی از راه های دست یابی به اهداف و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف حضور و یاریگری خیرین است که خیرین بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات و دست یابی به اهداف عالیه سازمان هستند که با عدم حضور ایشان دست یابی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده امکان پذیر نخواهد بود و جا دارد در این مراسم کمال تقدیر و تشکر را از این ارجمندان داشته باشم .

مدیرکل بهزیتی استان با بیان این مطلب که در سال گذشته در بخش نقدی ، غیرنقدی و خدماتی خیرین استان مبلغ پنجاه میلیارد ریال به بهزیستی استان یاری رسانده اند اظهار داشت : با عنایت خداوند و لطف خیرین این کمک ها در امسال نیز ادامه دار بوده است و جلب و جذب کمک های نقدی و غیر نقدی در بحث شیوع ویروس کرونا در تهیه ماسک ، مواد ضد عفونی کننده ، تن پوش ، سبد کالا و ... نیز بوده است .

ایزدپور ادامه داد : خیرین استان در پویش همدلی در مدت زمان کمتر از دو ماه هفتصد میلیون ریال در این پویش که بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده بود مشارکت داشتند .

مدیرکل بهزیستی استان ، خدا را شاکریم در بین جامعه هدف همیشه دانش آموزان و دانشجویان موفق و نفرات برتر در کنکور داشته ایم و چندی پیش در مراسمی با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور مراسم تجلیل از نفرات برتر در کنکور ۹۹ برگزار که در این مراسم بیش از ۱۰۰۰ نفر رتبه برتری در حوزه توانبخشی مورد تقدیر قرار گرفته شد .

ایشان در پایان : در این مراسم نیز به نمایندگی از دانش آموزان موفق میزبان ۱۰ دانش آموز از مقطع ابتدایی تا متوسط اول هستیم تا با اهداء تبلت به این ایشان راه گشای آنان در راه موفقیت تحصیلی باشیم

در ابتدای این مراسم مژگان دلشاد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و هیات همراه ابراز داشتند : امروز افتخار داریم در خدمت آینده سازان ایران عزیز باشیم ، دانش آموزانی که در سطح تحصیلی جزء موفقین هستند .

دلشاد در خصوص برگزاری مراسم اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی شهرستان گفت : در این آیین تعداد ۳۰ عدد تبلت به مجموع ارزش ریالی یک میلیارد ریال به دانش آموزان تحت حمایت اهداء می شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان ۱۰ نفر از ایشان در این مراسم هستیم .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت را با همراهی و همکاری خیرین در اجرای طرح شهید سلیمانی بیان و افزودند : خیرین نقش مهمی در خدمت رسانی به جامعه هدف دارند و در این مراسم از کلیه خیرین همراه با بهزیستی سمنان و علی الخصوص خیرین در اجرای طرح شهید سلیمانی کمال تقدیر و تشکر را دارا می باشم .

کد خبر 29102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد