نشست شورای امر به معروف ونهی از منکر بهزیستی هرمزگان

نشست شورای امر به معروف ونهی از منکر بهزیستی هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان هرمزگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی در این نشست بیان داشت : بهزیستی بعنوان یک دستگاه متولی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری سازمان های مردم نهاد در راستای اجرایی نمودن فریضه الهی و از بین بردن منکرات وآسیب های اجتماعی در جامعه با تمام توان تلاش می نماید.

رنجبر بر اهمیت و نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیبهای اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده تاکید نموده و افزود :اجرای بسیاری از طرحها  ، برنامه ها و فعالیتهای بهزیستی همسو با اصول و برنامه های شورای امر به معروف می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه در این راستا بهتر و مطلوبتر عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف  ونهی ازمنکر در اداره کل بهزیستی اذعان داشت : یکی از وظایف ما به عنوان کارگزاران نظام احیای امر به معروف و نهی از منکر است که سر لوحه کارمان است و با تمام وجود اعتقاد به اجرای آن داریم.

وی در ادامه بر لزوم توجه و مراقبت از همدیگر و نظارت بر کار مراکز زیرمجموعه تاکید کرد و گفت : هدف اصلی تشکیل ستاد امر به معروف ونهی از منکر ، توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است .

گفتنی است در پایان این نشست اعضای جدید شورای امر به معروف  ونهی ازمنکر اداره کل بهزیستی معارفه واحکام آنها تحویل گردید.

کد خبر 29080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد