دیدار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر با خانواده دارای سه فرزند معلول

دکتر محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر به اتفاق عباس جمشیدی فرماندار شهرستان، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با خانواده دارای سه فرزند معلول دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در ابتدای این دیدار منوچهری مدیریت بهزیستی این شهرستان ضمن ارائه گزارشی ازوضعیت خانواده اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد تحت پوشش گفت: ساخت مسکن، اشتغال، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به جامع هدف، تدارک پیشگیری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است.
وی در ادامه به اجرای طرح اولیه نهضت مسکن معلولان اشاره داشت و افزود: از ابتدای این طرح تعداد ۳۴۱ واحد مسکن ویژه خانواده معلولین در شهرستان بوشهر  بوده که مراحل ساخت آنان به پایان رسیده  که به افراد تحت پوشش با همکاری بهزیستی کشور و خیرین نیکوکار به این عزیزان واگذار شده است.
دکتر محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: وظیفه ما مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و افراد نیازمند می باشد و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد.
وی با تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات می باشد.
در ادامه عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر افزود: توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد
وی در پایان از زحمات مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان که نسبت به جامعه هدف تلاش و کوشش فراوان می کنند تقدیر کرد و گفت: اجر کار شما در نزد خدای بزرگ ستودنی خواهد بود و ثمره کار نیک خود را در زندگی خواهید دید.

کد خبر 29071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد