دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی با مهدی سعادتی نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی و اقدامات و برنامه های پیش روی این اداره کل به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر گوهردهی در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: خدمات بهزیستی از قبل از تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و به نوعی می توان گفت بهزیستی به عموم افراد جامعه خدمات می دهد.
در این دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران به ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت خدمات، عملکرد، مسائل و مشکلات فرا روی این اداره کل به تفکیک حوزه های تخصصی توانبخشی، پیشگیری واجتماعی، اشتغال و مسکن، اشتغال پایدار و توانمند سازی توانخواهان و جامعه ی هدف بهزیستی پرداخت.
دکتر گوهردهی خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های بهزیستی شد و بیان کرد: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوایم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال مددجویان مرتفع کنیم.
در ادامه مهدی سعادتی نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بهزیستی در خدمت به اقشار مختلف افزود: کار در بهزیستی بسیار سخت است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه ی مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

کد خبر 29068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد