روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رتبه یک کشوری شد

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه نخست روابط عمومی در بین 31 استان کشور در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود : روابط عمومی مهمترین عامل تقویت جایگاه سازمان در بین افکار عمومی جامعه است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد با بیان اینکه روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت فرصت‌ها و محدودیت‌ها را بر عهده دارد ، اظهار کرد : این ارزیابی بر اساس بازبینی هوشمندانه و منصفانه از عملکرد روابط عمومی ها در آگاهی بخشی جامعه هدف از خدمات حمایتی اجتماع محور در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ،  تبلیغات و انتشارات ، فضای مجازی ، جشنواره ها ، نشست ها و امور هنری ، انتشار با ارسال دقیق، زمانمند و حرفه‌ای  ، مستند سازی و آرشیو صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه روابط عمومی در پی آن است تا با بهترین استفاده‌ها از فرصت‌ها، توانایی‌های آن سازمان را به خوبی نمایان سازد، افزود : آگاهسازی عموم مردم و جامعه هدف با سه رویکرد اطلاع رسانی و آگاه‌سازی جامعه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها را از مهم ترین وظایف روابط عمومی است .

موحد تصریح کرد : رسانه ها نقش اطلاع رسانی در جامعه را بعهده دارند و این مهم بر عملکرد ‏روابط عمومی و نقش آن در ارتباط با رسانه ها تاکید دارد و هدف از ارتباط ‏با رسانه ها ارسال اخبار و گزارش عملکرد تنها نیست بلکه باید با رسانه ها ‏بگونه ای ارتباط برقرار نمود که این ارتباط دو سویه و بصورت فعال باشد و در واقع ‏ارتباط با رسانه می تواند نقطه قوت روابط عمومی ها باشد.‏‎ ‎

وی استفاده از ظرفیت رسانه ی ملی و فضای مجازی رو مهمترین فرصت روابط عمومی  برای ارتباط با جامعه هدف عنوان کرد و افزود : فضا سازی محیطی و تبلیغات شهری ،تحلیل محتوا ،اجرای طرح افکارسنجی ،فعالیت مستمردر فضای مجازی ، بارگذاری اخبار بهزیستی در سه سایت  ، پورتال بهزیستی زنجان و سایت بهزیستی کشور وسایت استانی ، ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ارتباط با آگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه هدف ، برگزاری نشست خبری و نشر اخبار در خبرگزاری ها و جراید محلی از جمله اقدامات  ، جهت آشنایی جامعه هدف با حقوق شهروندی ونحوه دریافت خدمات است  .

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان  با اشاره به اینکه روابط عمومی بطور کلی اخلاق‌گراست و اساساً برای گفتگو میان سازمان و مردم شکل گرفته است ، افزود: روابط عمومی دانشی است که توسط آن، سازمان‌ها آگاهانه می‌کوشند به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند تا بتوانند تشویق و ترغیب مردم و افراد علاقمند جهت مشارکت عمومی در فعالیت ها و خدمات مراکز بهزیستی و ایجاد امکانات و شرایط لازم در این مورد با استفاده از نیروهای خودیاری مردم فرهم آورند .

کد خبر 29062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد