اهداء ۲۳ مجموعه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان رفسنجان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با پیگیری ها و رایزینهای انجام شده توسط بهزیستی شهرستان رفسنجان و همکاری مجتمع مس سرچشمه ۲۳ مجموعه اقلام و وسایل ضروری زندگی به مددجویان و افراد دارای معلولیت واجد شرایط و تحت حمایت بهزیستی شهرستان رفسنجان اهداء گردید.

عباس بلندی رئیس بهزیستی رفسنجان با اعلام  این خبر افزود :  با پیگیری به عمل آمده توسط مددکاران این اداره و همکاری و همراهی ارزشمند مجتمع مس سرچشمه قریب به یکصد قلم  لوازم ضروری زندگی شامل یخچال ، اجاق گاز ، قالی ، جارو برقی ، ماشین لباسشویی و... در قالب ۲۳ مجموعه جهیزیه و به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تهیه و به ۲۳ زوج تحت حمایت بهزیستی رفسنجان اهداء گردید.

وی در ادامه افزود: مجتمع مس سرچشمه در راستای عمل  به مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی و کمک به رفع محرومیت و ترغیب جوانان به ازدواج همراهی و همکاری قابل قبولی با بهزیستی داشته است که امیدواریم  این روند همچنان تداوم داشته باشد.

رییس بهزیستی رفسنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های کاهش آسیبهای اجتماعی ازدواج می باشد از خیرین و صاحبان صنایع رفسنجان خواست تا با مشارکت در تهیه جهیزیه جامعه هدف ،باقیات الصالحاتی جاری برای خود ایجاد نمایند

کد خبر 29052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد