اتمام ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی کردستان نیازمند کمک خیرین است

سنندج - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: هم اکنون عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی جامعه هدف این اداره تداوم دارد که اتمام آنها نیازمند کمک و مساعدت خیرین نیک اندیش است.

حسین رسولی روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های ساختمانی و افزایش نرخ تورم درحوزه مسکن و از طرفی عدم بضاعت مالی کافی مددجویان زیرپوشش در تامین مسکن، نیازمند کمک و مساعدت خیرین در تامین اعتبارات مورد نیاز هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی از مراحل پی‌کنی تا نازک کاری در استان وجود دارد که اطلاعات آنها به همراه وضعیت پیشرفت هرکدام از پروژه‌ها و مبلغ موردنیاز برای اتمام پروژه به صورت مستند در (سامانه بسازیم) بارگذاری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان اعلام کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در این امرخیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کرده وبا تقبل بخشی از هزینه‌های ساخت مسکن مددجویان ومعلولین تحت پوشش بهزیستی در تامین سرپناه خانوارهای فاقد مسکن و نیازمند نقش اساسی داشته باشند.

وی یادآور شد:  علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی و باتخصیص کمک‌های بلاعوض سازمان بهزیستی و دستگاه‌های همکار و تسهیلات پیش بینی شده و سهم آورده مددجویان ومعلولین متقاضی واجد شرایط در ۹ ماهه سال جاری ۳۶۴ واحدمسکونی به مددجویان،معلولان و بهبود یافتگان حوزه اعتیاد در استان واگذار شد.

رسولی تاکید کرد: درحال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی بویژه موضوع سطح اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و گرانی قیمت تمام شده برای خرید و ساخت واحدهای مسکونی نیازمند مشارکت و کمک خیرین و نیکوکاران در این زمینه هستیم.

در حال حاضر حدود ۴۵ هزار معلول در استان کردستان زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و  ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد معلول روستایی هستند که از طریق cbr شناسایی شده‌اند.

کد خبر 29045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد