افتتاح ساختمان جدید کمپ پاکان کوثر قم

کمپ پاکان کوثر قم با مدیریت جدید و در محل جدید با حضور مسولین استانی افتتاح شد.

محمد علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم ضمن اعلام این مطلب افزود : مرکز اقامتی پاکان کوثر از جمله مراکز اقامتی اختیاری تحت نظارت بهزیستی قم می باشد که امروز با حضور دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان،مدیرکل فنی وحرفه ای ،برخی ازاعضای محترم شورای شهر و جمعی از مسولین انتظامی و... در ساختمان جدید و با مدیریت جدیدافتتاح شد .

علیمرادی خاطرنشان کرد این کمپ در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با زیربنای 1200 متر مربع و دارای سالن ها و امکانات لازم جهت اقامت و درمان معتادین با سرمایه گذاری بخش غیردولتی و مجوز بهزیستی قم راه اندازی گردیده است و حدود 60 نفر ظرفیت پذیرش در بخش ماده 15 و 120 نفر پذیرش در بخش ماده 16 را داراست .

سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی قم با اشاره به فعالیت تعداد 10 مرکز اقامتی درمان معتادین (ماده 15) و یک مرکز اقامتی اجباری (ماده ) 16 در استان و تحت نظارت بهزیستی و همچنین فعالیت دو مرکز کاهش آسیب و یک واحد ون سنتر، از نگهداری و ارائه خدمت به بیش از 2000 نفر در شبانه روز در مراکز فوق خبر داد و افزود تمام سعی همکاران ما در شرایط سخت کرونایی حفظ سلامت خدمت گیرندگان و قطع زنجیره انتقال ویروس با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی است .

کد خبر 29036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد