از ارسال اسناد با مبلغ کم و در حد کمک های موردی جدا خودداری شود

جلسه کمیته مناسب سازی استان، هجدهم دیماه باحضور کارشناسان مناسب سازی شهرستان ها در معاونت توانبخشی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان سیاوش رهبر، معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان در این جلسه  ضمن خیر مقدم و تاکید بر اهمیت مناسب سازی مسکن مددجویان به موارد مهم این حوزه اشاره داشت.

 وی ضمن تایید بر نیازسنجی در اولین فرصت  توسط کارشناسان مناسب سازی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به پایان سال و لزوم هزینه کرد اعتبارات،   باید برنامه ریزی های لازم انجام و در اسرع وقت مناسب سازی صورت پذیرد.

رهبر ادامه:  مناسب سازی ترجیحا برای مددجویان شهری انجام شود چرا که در طرح  cbr بودجه مناسب سازی برای روستاها در نظر گرفته شده است، همچنین در شاخص اختصاصی مناسب سازی نیز، برای شهرها امتیاز بیشتری نسبت به روستاها در نظر گرفته  شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: از ارسال اسناد با مبلغ کم و در حد کمک های موردی جدا خودداری شود.

وی ابراز کرد: از منزل مددجویانی که نیاز به نصب بالابر دارند بازدید بعمل آید و در صورت تایید از شرکت معتبر،   بالابر استاندارد تهیه و نصب گردد همچنین مشاوره های لازم به مددجو و خانواده او ارائه شود تا مابقی هزینه بالابر توسط خانواده تهیه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به مددجویان دارای معلولیت بینایی و شنوایی نیز مشاوره های لازم ارائه و مشکلات آنها بررسی شود تا در صورت نیاز؛ خدمات مناسب سازی برای آنان در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 29035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد