قرچک|اجرای ششمین برنامه اجتماع محور کاهش آسیب در محله پوئینک

ششمین برنامه اجتماع محور کاهش آسیب اجتماعی با قدردانی از تیم های تخصصی مجری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی با بیان این مطلب، افزود: هدف این برنامه ارزیابی روند اجرای کار و شناسایی مهمترین چالش ها و موانع موجود برای پیشرفت و اثربخشی و هدایت درست این طرح بر اساس متدهای علمی اجتماع محور است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در ادامه بیان داشت: برآیند و خروجی کار باید منتج به توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی باشد، موضوعی که تا امروز شاهد آن نیستیم.  

وی گفت: تیم تخصصی اجتماع محور که موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی قرچک آن را تشکیل داده اند تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

بهرامی در توضیح وظایف تیم اجتماع محور خاطرنشان کرد: تغییر رویکرد برنامه های آموزش و اوقات فراغت صرف به حرفه آموزی و اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار به ویژه خانواده های در معرض آسیب، تفکیک برنامه های آموزشی آگاه سازی و خلاقیت کودکان از برنامه های مادران در قالب مشاوره های فردی و خانوادگی، تقسیم کار مشخص در بین اعضا و زمانبندی درست، مستمر و متناوب، شناسایی بانوان فعال محله برای شرکت در حرفه آموزی و اشتغالزایی با همکاری تسهیلگران و در نهایت، دعوت از سرمایه گذاران و کار آفرینان برای ایجاد اشتغال مولد از وظایف تیم تخصصی اجتماع محور در محله پوئینک است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در پایان گفت: از تلاش و همراهی مراکز سایه همراز فرزانگان، مجتمع طلوع سبز، سلامت روان بینش نو، اورژانس اجتماعی، خدمات روانشناختی سیفا و مدرسان نقاشی و تسهیلگران قدردانی می کنم.

کد خبر 29014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد