پیشوا| هنر و ورزش بهترین واکسیناسیون جامعه در برابر آسیب های اجتماعی هستند

جلسه کمیته فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیشوا در اداره بهزیستی این شهرستان و با حضور اعضا تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی در این جلسه ضمن خوشامدگویی به اعضای کمیته فرعی فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، مصرف مواد و عوارض پردامنه و ناخوشایند آن را از ناگوارترین آسیب های اجتماعی  برشمرد و تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد و رفتارهای اعتیاد آمیز با سایر انحراف ها و کژرفتاریها از یکسو و از سوی دیگر پیوند ناگسستنی آن با مشکلاتی نظیر انواع اختلالات روانی، فرار از منزل، پرخاشگری، خشونت و افت تحصیلی اهمیت این مسله را بیش از بیش روشن می سازد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در ادامه افزود: جایگزین های هنری و ورزشی می توانند بهترین واکسیناسیون برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی چون اعتیاد در هر منطقه ای باشند.
 
رئیس کمیته فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیشوا در ادامه اظهار داشت:  از سال ۹۶ تاکنون ۸۵ نفر از افراد بستری شده در مراکز اقامتی ترک اعتیاد، دوره های فنی و حرفه ای را گذرانده اند که با ایجاد اشتغال در دو مرکز اقامتی ۲۶ تن از این افراد، مشغول به کار شده اند.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی در زمینه آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد با کارگروه های سه گانه کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال این کمیته همکاری های لازم را داشته باشند.

کد خبر 29013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد