دکترغفاری صبح امروز سه شنبه 22 مردادماه به اتفاق معاونین این اداره کل با حضور در برنامه ارتباط مردمی «سامد» از ساعت 9 الی 11صبح ، پاسخگوی سئوالات و مشکلات مردم ومددجویان عزیز شدند ،که این عزیزان مشکلات و سوالات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم مطرح نمودند.
مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه هدف از این برنامه ، ارتباط بی واسطه و آسان بین مردم و مسئولین می باشد افزود:از مجموع این تماس ها، 33مورد درخواست، واجد شرایط ارائه خدمات تشخیص داده شدند، که بیشترین خدمات درخواستی واجد شرایط، «مساعدت مالی» با 7 مورد و کمترین خدمات درخواستی «جهیزیه»،«بیمه درمانی»،«تسهیلات خودرو»و«تحت پوشش»'هر کدام با یک مورد بوده است که به ترتیب دیگر خدمات درخواستی، تهیه و تعمیر مسکن 6 تماس، لوازم ضروری منزل و لوازم توانبخشی هرکدام 2 مورد و...در این سامانه ثبت شد.
مدیر کل بهزیستی گلستان افزود: سامانه سامد یکی از اقدامات موثر دولت یازدهم است که با هدف افزایش ارتباط مستقیم مردم با مسئولین راه اندازی شده تا همه مردم در هر کجا که هستند بتوانند، ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را مطرح و ازمسئولین مطالبه کنند.
وی اظهار داشت: در مدت حضور خود در دفتر سامد که صبح امروز انجام شد، به درخواست ها و شکایات بیش از 50 نفر از مددجویان بهزیستی که با این سامانه تماس گرفته بودند، به صورت مستقیم پاسخ داده شد.
وی ادامه داد: موارد و مسائل مطرح شده ازسوی مددجویان به دقت پیگیری و اقدامات لازم در حد مقدورات سازمان بهزیستی صورت خواهد پذیرفت.
نظر شما