روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در سطح کشور، موفق به کسب رتبه دوم شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد
شد

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در بین ۳۱ استان کشور، موفق به کسب رتبه‌ی دوم شاخص های تخصصی ارزیابی عملکرد شد.

مجید اسلامی با اعلام این خبر گفت: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، همه ساله و در دو بازه زمانی شش ماهه اول و دوم، عملکرد واحد روابط عمومی‌ ادارات بهزیستی استان‌ها را بر اساس معیارهای اختصاصی و عملکردی این حوزه ، ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر را معرفی می‌کند.

به گفته‌ی مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در  شش ماهه اول سال جاری، طبق ارزیابی‌های انجام شده توسط سازمان بهزیستی، روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی رتبه‌ی دوم را در بین استان‌ها کسب کرده است.

وی گفت:‌ این شاخص‌ها که با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این حوزه طراحی و تدوین شده است، شامل؛ اطلاع‌رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، تبلیغات و انتشارات، فضای مجازی، جشنواره‌ها، نشست‌ها و امور هنری، سمعی و بصری، مستندسازی و آرشیو، امتیاز ویژه شامل؛ افکار سنجی، ایده‌های نو، مدیریت بحران، تولید برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیما، همکاری و هماهنگی استانها با ستاد و تولیدمحتوا می‌باشد که هر شش ماه یک بار با اجماع و پیشنهاد کارشناسان این حوزه در سراسر کشور و جمع بندی اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان بهزیستی، مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار گرفته و جهت اجرا به استان ها ابلاغ می شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت شاخص "اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها " افزود: اطلاع رسانی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها می باشد که می تواند ضمن فراهم آوردن زمینه ارتقای آگاهی و شناخت مردم از اهداف و برنامه های بهزیستی، میزان مشارکت مردم و مسئولان را در راستای حل مسایل جامعه هدف بهزیستی افزایش دهد. 

اسلامی گفت: بهزیستی حوزه‌ی خدماتی بسیار وسیعی دارد و بیش از نیم میلیون شهروند خراسانی، اعضای جامعه‌ی هدف بهزیستی هستند که این وسعت جامعه‌ی هدف به اضافه‌ی بیش از ۲ هزار مرکز غیر دولتی تحت نظارت، بار اطلاع‌رسانی و خبری بسیار سنگینی را بر دوش ما می‌گذارد به این منظور، این واحد از کلیه ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی اعم از پورتال اختصاصی بهزیستی خراسان رضوی، پورتال بهزیستی کشور، فضای مجازی و ظرفیت ارزشمند رسانه های استان در راستای افزایش سطح اطلاع رسانی و تقویت تعاملات رسانه ای خود بهره می برد.

وی در پایان ضمن تشکر از جناب آقای آسیما، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور و کارشناسان این اداره به ویژه سرکار خانم کرمی،نقش این اداره را در تقویت تعاملات و اتخاذ راهبردهای عملیاتی هماهنگ کشوری و گسترش فعالیت های تخصصی و کارآمد، بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

کد خبر 28989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد