همایش بصیرتی "یاران خراسانی ولایت" در بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد

همایش بصیرتی یاران خراسانی ولایت با شرکت گسترده‌ی فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی‌تائر مجموعه‌ی توانبخشی همدم در مشهد برگزار گردید.

در این همایش که به مناسبت دهه‌ی ولایت برگزار گردید مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، فرمانده حوزه بسیج ادارات کل خراسان رضوی و مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای ولایت، بر تداوم راه آنان و تأسی به ولی امر، تأکید کردند.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این همایش از سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان سید الشهدای مکتب مقاومت یاد کرد و گفت: ما هم باید به فرمان ولی امرمان، پیرو سید الشهدای مکتب مقاومت باشیم و سرسپردگی به ولایت را از او بیاموزیم.

سردار سرتیپ حسین‌علی یوسفعلی زاده گفت: از شقوق عاقبت‌بخیری همین است که امام را بشناسیم و به حرف‌هایش از صمیم دل گوش دهیم و بفهیم و آن را عملیاتی کنیم.

وی افزود: عملگرایی بدون ولایت معنی ندارد خیلی از عملگراها هستند که چون چراغ ولایت ندارند گمراه می‌شوند.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها همراهان زیادی داشته ایم که در پیچ و خم زندگی گم و از خط انقلاب ریزش کردند و خیلی‌ لغزیده‌ها هم داشتیم که به خط ولایت برگشتند.

وی در خصوص سردار شهید سلیمانی گفت: باید سلاح، ولایت‌مداری، منطق و حرکت شهید سلیمانی منشأ حرکت ما باشد. مکتب شهید سلیمانی که مکتب بسیج و مکتب انقلاب و مکتب امام است باید منطق عملیاتی جامعه باشد و همه باید پشت سر امام حرکت کنیم.

این سرباز ولایت گفت: شهید سلیمانی یک مؤمن وفادار به ولایت و معتقد به مبانی اسلام و مکتب تشیع علوی بود و ااز بن دندان به اطاعت از ولایت اعتقاد داشت.

وی با اشاره به حادثه‌ی ترور شهید سلیمانی گفت: خون شهید می‌جوشد و فراگیر است و گریبان دشمنانش را خواهد گرفت. کسی که در رأس این تروریسم بود امروز مفلوک‌ترین شخص در کشور خودش است. و ما قطعا انتقام خون‌های به ناحق‌ریخته‌ شده را از آنان خواهیم گرفت.

سردار سرتیپ حسین‌علی یوسفعلی زاده افزود: تنها موردی که آن آن سردار شهید قسم جلاله یاد کرد، در پیروی و اطاعت بی قید و شرط از ولایت بود.

همچنین در این همایش، سرهنگ احمد زارعی، فرمانده حوزه بسیج ادارات کل خراسان رضوی، به بیان ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی پرداخت و ضمن تجلیل از رشادت‌ها و اخلاص او در راه ولایت‌مداری، از شهید هسته‌ای کشورمان، دکتر فخری‌زاده به عنوان افتخار ولایت یاد کرد و همچنین بسیج را لشکر ولایت دانست و گفت: بسیج در رکاب ولایت تا مرزهای سعادت جامعه‌ی اسلامی پیش خواهد رفت.

در این مراسم با شکوه، از مدیران کل بهزیستی خراسان رضوی، بنیاد شهید، هلال احمر، تأمین اجتماعی، کمیته‌ی امداد و انتقال خون که در نمایشگاه و برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حضور فعال و شرکت مؤثر داشتند به عنوان مدیران ولایی تقدیر گردید.

کد خبر 28980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد