کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل در سنندج آغاز شد

کارزار بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل روز چهارشنبه در منطقه نایسر سنندج آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، این کارزار بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای به همت معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان و با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان،انجمن نوای باران و افق رسانه از امروز در منطقه نایسر آغاز شده و تا ۲۱دی ادامه دارد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان در مراسم آغاز به کار این کارزار اظهار داشت: با توجه‌به رصد و احصای شیوع‌شناسی که انجام شده ماده مخدر گل دومین ماده مخدر مصرفی بعد از تریاک است و برآوردها نشان داده که ۱۳ درصد از مصرف‌کنندگان مواد مخدر از گل و حشیش اسفاده می‌کنند.

ناصر کریمیان افزود: با توجه به اینکه این ماده مخدر مصرفی بیشتر در میان جوانان و نوجوانان شیوع پیدا کرده است بنابراین نیاز است در این زمینه اطلاع رسانی و اگاهسازی خوبی اتفاق بیفتد و مردم بدانند این ماده مخدر اعتیادآور است و خاصیت دارویی آن دلیلی بر اعتیادآور نبودن آن نیست.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ما به عنوان بخشی از جامعه  که در آینده تولید و چرخه اقتصادی جامعه در اختیار آنان است باید اطلاع و آگاهی لازم در این زمینه را داشته باشند.

معاون امور توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کردستان یادآور شد: در قالب این کارزار رسانه‌ای قصد داریم اقشار مختلف مردم در منطقه نایسر و مناطق دیگر را با تبعات ناشی از مصرف مواد مخدر و آسیب ‌های مختلف اجتماعی آشنا کنیم.

وی اظهار داشت:  در قالب این کارزار و در مدت  پنج روز خدمات مشاوره ای‌، کارناوال، دوچرخه‌سواری، کارناوال های فرهنگی، و برنامه های متنوع  اجرا خواهد شد هدف اصلی این است که نیازها و مطالبات برخق مردم در این زمینه به گوش مسوولان برسد.

 کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل از ۱۷ تا ۲۱دی در منطقه نایسر برگزار می‌شود.

کد خبر 28969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد