هر ماه، میز خدمت بهزیستی در یک محله

میز خدمت عالی بهزیستی استان اصفهان با حضور مدیر کل، معاونین و مسئولین دوایر ستادی در منطقه زینبیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، به همت دکتر ولی اله نصر میز خدمت بهزیستی استان در سطح عالی متشکل از مدیرکل، معاونین، مشاورین و روسای دوایر ستادی و رییس بهزیستی شهرستان اصفهان در منطقه زینبیه اصفهان برگزار شد.
در این طرح که با همراهی معتمدین محلی برگزار شد، تیم بهزیستی استان به همراه معتمدین محلی در قالب 10 تیم از بعد از ظهر دیروز تا حدود مغرب از منازل توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در مناطق مختلف زینبیه بازدید کردند و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کردند. در ادامه مدیر کل بهزیستی استان و تیم همراه پس از نماز مغرب و عشا با مردم، معتمدین و مسئولین محلی منطقه دیدار و گفتگوکردند.
دکتر نصر در این دیدار گفت: حضور در جمع مردم ولایت مدار و مذهبی مردم منطقه زینبیه برای بنده و همکارانم مایه مباهات است. حضور فعال معتمدین محلی و بسیج منطقه و استفاده از ظرفیت بالای همیاران محلی از نقاط مثبتی است که می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقشی اساسی داشته باشد و این حضور در منطقه زینبیه بسیار ملموس است.
وی افزود: در طرح میز خدمت عالی بهزیستی، بنده و همکارانم با رویکرد محله محوری و تکیه بر پتانسیل‌های بومی هر منطقه به دنبال افزایش خدمات سازمانی کارآمد و افزایش رضایت‌مندی عمومی جامعه هدف هستیم و امیدواریم با تدام اجرای این برنامه در تمامی محله‌های اصفهان، دسترسی خدمات بهزیستی در محل را افزایش دهیم.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: محلات بستر تقویت و ترویج مشارکت و مسئولیت‌پذیری شهروندان در محله‌های شهری است و مشارکت اهالی محل درحوزه‌های اجتماعی،‌ آموزشی،‌ توانمندسازی و ... افزایش فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.
 

کد خبر 28968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد