درخشش بهزیستی استان اصفهان برای  ششمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی

عصر امروز از ۱۹ دستگاه اجرایی استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با تجلیل از ۱۹ دستگاه‌ برتر استان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش برگزار شد.
جشنواره شهید رجایی، به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ۸ گروه برگزار شد. در هر گروه از یک دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، از یک دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و از یک دستگاه برتر در شاخص‌های اختصاصی تقدیر شد.  
در میان گروه‌های این دوره، اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی و همچنین رتبه اول مجموع شاخص‌های عمومی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی شد.
خاطر نشان می‌شود به دلیل شرایط کرونایی، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و به همین خاطر از زهره بحرینی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه و ناهید راه انجام از کارشناسان بهزیستی شهرستان اصفهان به عنوان کارمندان نمونه اداره کل بهزیستی استان به صورت غیر حضوری تجلیل شد.


 

کد خبر 28967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد