دیدار مدیر کل ثبت احوال مازندران با مدیر کل بهزیستی استان

مجتبی فاطمی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی مازندران با دکتر فرزاد گوهردهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر تعامل دو سویه و سهولت در دسترسی پذیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی به اسناد و مدارک هویتی تصریح کرد:داشتن هویت از حقوق اولیه  اجتماعی می باشد و این مساله موجب تقویت عزت نفس و باعث پیشگیری از آسیب ها می گردد چرا که نداشتن مدارک شناسایی موجب عدم پیشرفت اجتماعی خصوصا در کودکان می شود.

در ادامه مدیر کل ثبت احوال استان ایجاد شرایط و زمینه سازی برای هویت بخشی به افرادی که دچار مشکل شده اند را از وظایف قانونی ثبت احوال دانست و گفت: مجموعه ثبت احوال خدمت به جامعه هدف بهزیستی را برای خود افتخار می دانند و آماده هر گونه همکاری با مجموعه بهزیستی در زمینه صدور مدارک هویتی افراد می باشد.

همچنین درادامه جلسه مقرر شد در راستای انجام مراحل واگذاری فرزند خواندگی و صدور کارت ملی هوشمند برای معلولین که قادر به حرکت نیستند و نیز به منظورنظارت در انجام طرح غربالگری شنوایی و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی نوزادان در این طرح، تفاهمنامه ای بین سازمان بهزیستی و اداره ثبت و احوال استان منعقد گردد.

کد خبر 28956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد