عمل به وظایف قانونی، شاه کلید خدمات رسانی کارآمد 

صبح امروز دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شورای اداری بهزیستی استان، ابراز داشت: بهزیستی باید در یک تعامل کارآمد، مطالبه گر حقوق جامعه هدف تحت پوشش از دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، شورای اداری بهزیستی استان اصفهان با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولین دوایر ستادی بهزیستی و مهندس بهزاد فلاطون زاده مدیر کل دیوان محاسبات استان به صورت حضوری برگزار شد و روسای بهزیستی شهرستان های استان هم  از طریق وبینار در این شورا حضور داشتند.
دکتر ولی اله نصر در این مراسم گفت: بهزیستی در راستای انجام وظایف قانونی خود، در سطح جامعه  نفوذی مویرگی دارد.. این نفوذ مویرگی در حالی اتفاق افتاده است که برخی از دستگاه های اجرایی در بخش دولتی و خصوصی یا به وظایف قانونی خود در قبال جامعه هدف بهزیستی آگاه نیستند با به این وظایف عمل نمی‌کنند.
وی گفت: بهزیستی در یک روند مطالبه گری به دنبال احقاق حقوق جامعه هدف خود می باشد و در این مسیر از تمامی دستگاه‌های اجرایی بخش دولتی و خصوصی انتظار دارد که در این روند، فعالانه همراه بهزیستی باشند تا در یک همگرایی گروهی و انجام وظایف قانونی دستگاه‌ها در خصوص قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، قانون ساماندهی کودکان خیابانی و کار و امثال آن؛ گام‌های موثری در راستای گسترش عدالت اجتماعی برداشت.
 

کد خبر 28948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد