فامنین اولین سفر شهرستانی مدیرکل بهزیستی استان همدان

مدیر کل بهزیستی استان همدان، معاون مشارکت های مردمی، سرپرست اداره حراست ،مسئول روابط عمومی و شورای فرهنگی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان فامنین با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فامنین دکتر دیناری در حاشیه این سفر با تاکید بر ایجاد فضای صمیمانه به دور از حاشیه ها افزود: تمام تمرکز خود را بر خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر در جهت ارتقا سطح زندگی مددجویان معطوف نمایید.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد مناسب با مراجعین و ارائه خدمات واقعی به آنها افزود: بواسطه فشار زیاد زندگی بخصوص در دوران همه گیری کرونا،   لزوم حفظ آرامش و سعه صدر از جانب همکاران دوچندان است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه اولویت بررسی و رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در ادارت شهرستانها می باشد، خاطرنشان کرد: در صورت لزوم از طریق ارتباطات کتبی، از امکانات ستاد در جهت پاسخ به درخواست های مددجویان اقدام کنید.

مهدی دیناری خدمت به جامعه هدف بهزیستی را نعمت و فرصتی از جانب خداوند دانست و تصریح کرد: راه انتقال مشکلات و کمبودها، انتقادات و پیشنهادات به ستاد هموار است و مستقیم یا غیر مستقیم میتوانید همه مسائل کاری را منعکس کنید.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان در حاشیه این  سفر با  فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار و در جهت کسب مشارکت های مردمی وهمکاری های لازم در  جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تبادل نظر کردند.

کد خبر 28946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد