بازدید فرماندار بافت از اداره بهزیستی این شهرستان ودیدار با رییس وپرسنل این اداره

به گزارش یزدان کرمان خیرین و بنگاه های اقتصادی درمسائل اجتماعی مشارکت داشته باشند

به گزارش یزدان کرمان زند اقطایی فرماندار جدید شهرستان بافت با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان با رییس وپرسنل این اداره دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار مسعود صادقی مقدم رییس بهزیستی بافت ضمن عرض خیر مقدم وتبریک انتصاب ایشان به سمت فرماندار یکی از شهرستانهای پر استعداد در استان کرمان به تشریح ماموریتهای بهزیستی در حوزه های مختلف وارائه گزارشی از عملکرد اخیر بهزیستی پرداخت و روند ارائه خدماتی از قبیل فعالیتهای اورژانس اجتماعی ، اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و مسکن جامعه هدف وهمچنین سایر خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان بهزیستی را برای ایشان تشریح نمود .
صادقی مقدم همچنین با اشاره به چالشها و مشکلات موجود خواستار حمایت و مشارکت خیرین و بنگاه های اقتصادی از فعالیتهای اجتماعی شد.
در ادامه این دیدار زند اقطایی فرماندار بافت نیز با تقدیر از تلاشهای انجام شده در بهزیستی در سخنان کوتاهی عملکرد بهزیستی را در بین دستگاههای اجرایی شهرستان قابل قبول وخوب ارزیابی کرد وگفت : بایستی توانمند سازی و اشتغال جامعه هدف یکی از مهمترین اهداف بهزیستی باشد و در همین راستا استفاده بهینه از امکانات وظرفیتهای موجود به خصوص توسعه مشاغل خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ومجموعه فرمانداری ومسئولین ارشد استانی به منظور تحقق این مهم از هیچگونه همکاری موثر دریغ نخواهند کرد .
در ادامه فرماندار بافت ازبخشهای مختلف اداره بهزیستی بافت و روند ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت بازدید نم

کد خبر 28929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد